sobota, 22 lutego 2014

scrapowanie na ekranie

Plany na wczorajszy wieczór zapowiadały się zupełnie inaczej. Miałam poczytać książkę i obejrzeć kolejny odcinek serialu, ale u Madzika zobaczyłam, że na ScrapButik Tv będą online warsztaty z Enczą i jak odpaliłam już relację, tak przepadałam....Zainspirowana wczorajszymi warsztatami z samego rana zrobiłam swoją karteczkę. Przyznaję się, że warstwowe kartki, to nie jest moja mocna strona, ale z tej jestem zadowolona. Takie warsztaty to świetna sprawa i nie żałuje ani minuty spędzonej przed ekranem komputera. Było warto!
Praca powstała z przepięknej kolekcji papierów studio 75 - Craftlove - tych oraz tych oraz bazie karton craft  Duuużo tuszu Distress Ink Vintage Photo oraz piękne kwiatki Primy.



Swoją pracę zgłaszam na scrapButikowy konkurs


3 komentarze:

  1. Świetna kartka powstała- potwierdzam warto było patrzeć na Enczę w akcji

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedzialam ze sa takie warsztaty karteczka piekna wiec zmiana planow oakzal sie trafiona :)

    OdpowiedzUsuń